Piloxing® Knockout

PILATES. BOXING. PLYO.

Pilates, box, plyometrie

Trénink

Trénink PILOXING® Knockout je kondiční, funkční a plyometrický trénink (tělo je využíváno jako zátěž pro odrazy a skoky). Cvičí se na podlaze, ve stoje a ve vzduchu. Jedná se o trénink, který pomáhá posouvat vaše tělo na vyšší úroveň jeho schopností. Nezáleží na tom, zda jste na počátku trénování na na malé úrovni trénovanosti, protože se časem s tímto tréninkem určitě zvýší. Je to cvičení, které vás posune z bodu kde jste nyní do bodu kam se chcete posunout.

Benefity

Plyometrie: Není podstatná statická síla (tedy např. kolik kilogramů vytlačím na benčpres), ale dynamická síla a zejména uvedená síla výbušná. Z biologického hlediska jde o rozvoj tzv. "rychlých svalových vláken". Z hlediska historického je to tréninková metoda vyvinutá v bývalém Sovětském svazu, dlouhou dobu nedoceněná a teprve odnedávna používaná v celosvětovém měřítku.

Plyometrie má, dle vědecký výzkumů, obrovské výhody:

Jestliže chcete něčeho ve svém sportu dosáhnout, pak byste měli zlepšovat svou rychlost a rychlou sílu (power). Plyometrie je typ cvičení, který využívá explozivních pohybů k budování svalové síly. Jakékoli druhy výskoků jsou proto považovány za plyometrické cvičení, protože při nich dochází k protažení a zkrácení svalů kvadricepsů.

1) Budete rozvíjet vytrvalost, díky kondičním cvičení, které jsou základem každého sportovního tréninku.

2) Zvýšíte pružnost a stabilitu svalů prostřednictvím funkčního tréninku, který zlepšuje držení těla a snižuje bolest a riziko poranění těla.

3) Budete budovat silné a pevné svaly, včetně nejdůležitějšího svalu v lidském těle, kterým je srdce.

Jedná se o trénink s přínosy pro celé tělo.

Nejsou stanoveny žádné limity. Záleží jen na vás, kam až se chcete dostat.

PILOXING® Knockout se cvičí ve sportovní obuvi.